Head

Head
1

fredag den 22. februar 2019

Lærerrollen - besvarelse af fem arbejdsspørgsmål

Vi arbejdede i studiegruppen torsdag eftermiddag (21-02-19) efter en dejlig bespisning og hyggelig samtale. Vi formulerede fælles fem arbejdsspørgsmål, som kunne danne rammen for vores løsning af den stillede opgave. Flemming var behjælpelig med at holde mobilen, så jeg kunne fokusere på min spidskompetence; at lade talestrømmen flyde ... :)

1. Hvorfor jeg valgte at blive lærer, og hvad det mest givende ved jobbet er:
Video 1/4

2. Hvad oplever mine elever:
Video 2/4

3. Mine største pædagogiske udfordringer:
Video 3/4

4. Hvordan jeg vil søge at løse det (forholde mig til "udfordringringerne")
Video 4/4

Dejligt at få lidt erfaring med at skabe videoer.
Det ser jeg frem til at benytte i arbejdet med flipped learning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar